Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 22:44 - Недовършена и съкрушена...
Автор: ariely Категория: Музика   
Прочетен: 961 Коментари: 0 Гласове:
0



                                    

Duran Duran – Come undone

 


Mine, immaculate dream made breath and skin 
I"ve been waiting for you 
Signed, with a home tattoo, 
Happy birthday to you was created for you 

Can"t ever keep from falling apart 
At the seams 
Can"t I believe you"re taking my heart 
To pieces 

Oh, it"ll take a little time, 
might take a little crime 
to come undone now 

We"ll try to stay blind 
to the hope and fear outside 
Hey child, stay wilder than the wind 
And blow me in to cry 

Who do you need, who do you love 
When you come undone 

Who do you need, who do you love 
When you come undone 

Words, playing me deja vu 
Like a radio tune I swear I"ve heard before 
Chill, is it something real 
Or the magic I"m feeding off your fingers 

Can"t ever keep from falling apart 
At the seams 
Can I believe you"re taking my heart 
To pieces 

Lost, in a snow filled sky, we"ll make it alright 
To come undone now 

We"ll try to stay blind 
to the hope and fear outside 
Hey child, stay wilder than the wind 
And blow me in to cry 

Who do you need, who do you love 
When you come undone 

Who do you need, who do you love 
When you come undone 

Who do you need, who do you love 
When you come undonе...

Съкрушена                 

 

В моя непорочен сън поемам дъх и настръхвам.

Чаках теб,

подписан с татуировка...

“Честит Рожден Ден”, направих я за теб...

 

Не мога да се пазя от рухване...

от раните в сърцето ми.

Не мога да повярвам, че разбиваш сърцето ми...

на парченца.

 

Ще отнеме малко време,

може би ще е малко престъпление,

докато бъдеш съкрушена.

 

Ще се опитаме да останем слепи,

за надеждата и страха отвъд.

Дете мое, остани по-диво от вятъра

и ме отнеси в сълзи.

 

От кой имаш нужда,

кого обичаш,

когато си съкрушена?

 

От кой имаш нужда,

кого обичаш,

когато си съкрушена?

 

Тези думи, виждал съм ги преди,

като песен от радиото, кълна се, чувал съм ги преди.

Студът, нещо истинско ли е?

Или е магията, която попивам от пръстите ти?

 

Не мога да се пазя от рухване...

от раните в сърцето ми.

Не мога да повярвам, че разбиваш сърцето ми...

на парченца.

 

Изгубени, в снежно-бялото небе, ще направим каквото трябва,

за да бъдеш съкрушена сега.

 

Ще се опитаме да останем слепи,

за надеждата и страха отвъд.

Дете мое, остани по-диво от вятъра

и ме отнеси в сълзи.

 

От кой имаш нужда,

кого обичаш,

когато си съкрушена?

 

От кой имаш нужда,

кого обичаш,

когато си съкрушена?

 

От кой имаш нужда,

кого обичаш,

когато си съкрушена?

 

 

 


 

 

 

 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ariely
Категория: Тя и той
Прочетен: 42281
Постинги: 8
Коментари: 28
Гласове: 32
Архив