Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 23:40 - Ухание на пролетен дъжд или уханието на самотата ?!
Автор: ariely Категория: Тя и той   
Прочетен: 1467 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 18.04.2011 23:46


 Поредната дъждовна априлска вечер... Излязох на бързо до най-близкия мини маркет . Беше хладно и свежо. Толкова много ми се ядеше шоколад... Когато стигнах вече бях леко премръзнала. Е купих си шоколад и се почувствах гузна затова, че извървях целия този път под дъжда само заради един шоколад и пред очите ми блесна един цял рафт с вина. А преди с него често си купувахме бутилка сухо вино със шоколад  и сядахме на терасата да гледаме звездите. Естествено във топлите месеци. 
Е не бях взела много пари в себе си, но сметката се събра в тях. 
На връщане, когато вече бях наблизо до вкъщи, минавайки покрай прясно окосената трева на обществената градинка със две пусти пейки усетих онзи аромат... пролетния дъжд в комбинация със окосената трева... 
Беше прекрасно! За миг се поспрях да усетя отново и да се уверя, че наистина го усещам. 
На влизане във вкъщи, вече знаех къде ще изпия чаша от тази запотена бутилка вино. 
Докато се осъзная, вече стоях на люлката на същата тераса на която преди 3 години мечтаех заедно със него с чаша в ръка и преполовен шоколад.
Погледнах към небето не беше много ясно , а дъждът се засили... беше доста хладно. Бях завита със любимото ми меко одеало и това не ме притесняваше. Само факта, че вече не усещах аромата му по него... 
Обичам да слушам дъжда - понякога ме успокоява, понякога ме кара да се чувствам самотна... а понякога само го слушам, както сега. 
Къде ли беше той сега ?! Само можех да гадая и да си припомням смеха му, когато стоеше тук до мен и се карахме за последното парченце шоколад. А ако само знаеше, че бих му дала и последното парченце от моето сърце... Къде ли беше той сега, когато аз седях сама ? Само можех да гадая... 





Тагове:   шоколад,   вино,   вечер,   той,   звезди,   любов,   сама,   дъжд,   пролет,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ariely
Категория: Тя и той
Прочетен: 42227
Постинги: 8
Коментари: 28
Гласове: 32
Архив